dün akşam saat 10 tam böyle gerine gerine ertesi günü işlerine bakarken sularında birden adsl kesildi tabii ben bi saf olarak hemen aa moodem mi bozuldu falan derken modeme ping attım yiyio, sonra efendime modem i resetlemeye kadar giden bir sürü uğraş sonunda yok dedim(telekom hep haklıdır ya peh)son ana kadar uğraştıktan sonra telekomu aradık e kalan faturam yokki kapasınlar bide baktıkki telekomdaki yani meşur 444 0 375 teki alo ADSL hattı görevlisi bana “bi sorun olabilir kocaeli bölgesinde bayağı bi telefon var” diyo ama bilen yok hata nedir kesikmidir onlarda aramaların yoğunluğundan tahmin ediyorlar herneyse 3 saat soonra aradım tekrar bu sefer “evet bir arıza var” dediler bende e arıza ne deyince “bilmiyoruz ki” dediler bunun üstüne peki dedim ne zaman olur[soru telekom için nasıl salakça nasıl gerzekçe değilmi 🙂 ] cevap “bilmiyoruz heran olabilir 2-3 saat de alabilir” yekünde ben size mecburuz naapalım de naralandım karşıdaki görevli ” EVET” demezmi gittim uyudum 🙂 bir telekom macerası daha yorum yapma gereği duymuyorum yoruldum bu telekomdan….
Bir cevap yazın
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.