hehe başlık meşhur yeni türkünün telli turnasıyla iyi oldu.
buradan flickr daki setine ulaşabileceğiniz tasarımcı zohar-mahor abel in proje sayfasına yazdığı ;
“What is the connection between 3 celebrities, 35 corporations, 40 subsidiaries and more than 300 brands?
Global business interests make up a complex network of connections between corporations from around the world.
Corporate Connection, intends to shed light on ‘who owns what’ in the global marketplace and on the intricate nature of the world wide “business” web.”yani;
“3 ünlü, 35 şirket, 40 ortaklık ve 300’den fazla markanın bağlantısı nedir?
global iştirakler dünya da şirketler arasında kompleks bir ağ kuruyor.
şirket bağları, global pazarda “kim neyin sahibi” ne ve globalleşmenin karmaşık doğasına ışık tutmaya çalışıyor.”
herhalde yukarıdaki yazıdan sonra başka açıklamaya gerek kalmıyor, dünyanın ne kadar da küçük olduğunu gözler önüne seriyor. son dönemde gelen israil firmalarını boykot maillerine de değieyim bari hazırgaza basmışken şimdi arkadaşlar bakıyorumda bu adamlar kafalarına gör örneğin opeti veya starbucks ı bu listeye koyuyor ama örneğin starbucksın asya pazifik distribütörü zannedersem dubaili bir şirket bilmiyorum global pazar ve localizasyon ve cehalet i birleştirebilirmisiniz ama çokta uzun uzadıya yazmaya gerek yok artık dünya da salt israilli veya türk veya amerikalı diyebileceğimiz büyük markalar yok …
Bir cevap yazın
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.